Modtaget regning eller rykker?

KHI administrerer regninger og opkrævninger for en stor del af landets skorstensfejermestre samt ventilationsfirmaer.

Vi har samlet en række typiske spørgsmål og svar samt relevante links nedenfor. Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på enten email eller telefon. Vores kontaktoplysninger ses nederst på siden.


Spørgsmål og svar:

Hvorfor har jeg modtaget en rykker?

Hvis du har modtaget en rykker fra os, er det fordi der ikke er registreret betaling for den pågældende regning. Hvis du mener, at regningen er betalt, så tag kontakt til os. 

Jeg er da ikke kunde hos jer?

KHI fungerer som regnskabskontor for vores klienter og udsender rykkere for manglende betaling på deres vegne.

Jeg har indsigelser til regningen

Hvis du har indsigelser til regningen, bør du kontakte os hurtigst muligt. Send helst din indsigelse til os pr. email. 

Jeg kan ikke betale – hvad skal jeg gøre?

Tag kontakt til os for at høre om muligheden for afdragsaftale eller udsættelse af betaling. Hvis du ikke reagerer eller betaler, vil der påløbe yderligere gebyrer

Gode links:

Forbrugerombudsmanden om rykkere og inkasso

Renteloven (specielt §9b om gebyrer)



KHI ApS · Nimdrupvej 14 · 8740 Brædstrup · CVR 66852628
post@khi-data.dk · Tlf. 76240170 Man-tors: kl. 8-16.30, Fredag: kl. 8-15.30